10 Şubat 2014 Pazartesi

Öğretmenler Toplantısı

Pişman değilim yaşadıklarımdan.Öfkem belki de yaşayamadıklarımdan, der Nazım Hikmet. Ne güzel demiş..Yüreğine sağlık olsun...
...
Doğdum. Büyüdüm. Birşeyler öğrendim.
Sabrın ne demek olduğunu annemden öğrendim.
Sakinliği babamdan öğrendim.
Bencilliği abimlerden öğrendim.
Ölümü de tek bir abimden öğrendim.
Yazı yazmayı duygularımdan öğrendim.
Pırasanın muhabbete iyi geldiğini Genç İhtiyardan öğrendim. Evet.Pırasa sevmeyen o adama bir isim koydum: Genç İhtiyar.
Havuz problemlerindeki başarısızlığımın havuzu sevmiyor oluşumdan olduğunu öğrendim.
Bir zaman sonra parfüm kokusunu alamıyor olduğumu beş sene boyunca aynı kokuyu kullanınca öğrendim.
Bir gülüşe aşık olmayı o adamdan öğrendim.
Klimatoloji dersinde gördüğüm "Kararsız Hava Hareketi" konusunu gerçek hayatımda da iniş-çıkışlarımla öğrendim.
Bilmediğim her şeyin aslında ufuk çizgimde var olduğunu da öğrendim.
Bunların dışında daha birçok şey öğrendim ve nefes aldığım sürece de öğrenmeye devam edeceğim.
Ama ben en çok kırgınlığı sevgimden öğrendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder