5 Şubat 2014 Çarşamba

Çok mu Soru Sordum ?

Ne oldu şimdi?
İçine düştüğüm çukurun en dibindeyken öfkem beni yerimden zıplattı da çıktım mı o çukurdan?
Öfkelendim mi ben ? Öfkeden saatlerce titredim mi ben ?
Kızdım mı ben? O adama mı öfkelenip kızdım ben ? Başarabildim mi bunu ?
Gördüklerimi kendime anlatabildim mi ?
Söylenenleri duyabildim mi gerçekten ?
Tüm kırgınlığımın yanında öfke denizinde yüzdüğümü gözlerimdeki bakışta gösterebildim mi birkaç saniyede?
Öfkem , gözyaşımı saklayabildi mi o adamdan?
İlk defa pişmanlığım oldu mu o adam ?
İlk defa varlığına küfür ettim mi ben o adamın?
İlk defa o adam için “keşke” dedim mi ben ?
Oldu. Ettim ve dedim.
Peki o utandı mı ?
O, kendi varlığından utandı mı hiç? Öfkemi gerçekten kendi gözbebeklerinde hissetti mi ?
Başına ağrılar sokan sevgim yerini öfkeye bırakınca da o ağrı devam etti mi ?
Kandırdı mı o adam ? Kendisini zeki mi zannetti o adam ?
Kendisini “adam” mı zannetti o adam !
Eğlendi mi sevgimle ? Anlamlar yüklediğim cümlelerimi anlamsızlaştırdı mı ?
Yaptı. Herşeyi yaptı. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder