23 Ocak 2014 Perşembe

Okunmamışlık Hissi



Oturdum köşeme, yazıyorum yine. Aynı kişi için, aynı sebep için.
Unutmak istemiyorum dedikçe gidiyor sanki içimden. İçimden gidiyor da hafızama kazınıyor gibi oluyor şu son birkaç gündür. Anlayamıyorum. Anlam veremiyorum buna. Kafamda kovaladığım binlerce cümleyi parmaklarıma döküp yazıya dökemiyor olmanın verdiği rahatsızlığı yaşıyorum. Cümlelerimi yazıya dökemiyor oluşum kelimelerimin haddinden fazla oluşu mu yoksa hangi cümleyi hangi cümleden sonra yazacağımı bilmiyor oluşum mu, bilmiyorum. Ama aklımda biraz daha fazla cümle birikirse, sevdiğim adama konuşmaktan korkuyorum. Çünkü cümlelerim ona ait. Tamamen ona ait. Süslü değiller. Basitler. Belki de direkt onunla konuşmanın zamanı geldiği için yazamıyorum, bilmiyorum. Ama ben daha onu gördüğümde ne yapacağımı bile bilmiyorum ki !
Sarılır mıyım ona ?
Muhtemelen boynuna dolarım kollarımı. Sonra kulağına seni çok özledim bile diyemeden ağlamaya başlarım.
Öper miyim şakaklarından ?
Önce koklarım bence. Sonra kokusunu içime çekerek öperim. Ama en çok koklarım. Çünkü o son sarılıştan sonra herkes o koktu benim için.
Gözlerine bakabilir miyim ?
Hayır yüzüne bakmam. Eğer yüzüne bakarsam sarılamam tekrar tekrar. Yeşil gözlerinin tonunu biraz daha kazıyamam hafızama ve bilmemeli gözlerinin yeşili tonunda bir kazak aradığımı !
Yanında gülümseyebilir miyim ?
Hayır bunu asla yapamam ! Ben gülümsersem o da gülümser ve işte o anda ona teslim olurum. O zaman da kahrolurum ! O an ona yalvarabilirim defalarca gülümsemesi için.
Sevdiğim yeşil gözlü adam,
Okuyor musun senin için yazılmışları ? Yoksa o kırmızı kaplı defter gibi uzağında mı duruyor senin için sıralanmış cümlelerim ? Neredesin ? Ben neredeyim ? Aklında geziniyor muyum ? Gönlüne dokunuyor muyum ?
Hislerime ve derin yaralarıma da dikiş atabilir misin yeşil önlüklü adam? Bana sarıldığında neşterle kesebilir misin etlerimin sana değen yüzlerini ? Sevgimi, alkole boğup kendini temizleyebilir misin yüreğimden ? Hafızamdan çıkarabilir misin kendini ? …
İyi bir doktor olmak için önce bunları başarman gerekir, bil istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder