12 Aralık 2013 Perşembe

Demir Yelek



Hayatın tüm yorgunluğuna inat yürürsün bazen herşeyin üstüne.
Hayata dair herşeyin üstüne yürümek zorunda mıdır insan peki ? Öyleyse veya değilse bunu nasıl bilmeli insan ?
Dünyaya çok önceden gelmiş işaretler kitaplar sözler… Peki ya şimdi. İnsanlık yalnız değil mi ?
Dünya güneşin etrafında dönmekten çok yalnızların etrafında dönmüyor mu yani. Ben mi yanılıyorum. Bir ben miyim böyle düşünen yoksa ben gibi düşünen milyonlarca veya milyarlarca insanı bir ben  mi temsil ediyorum?
Tanrı var mı ? Nerede?
Neden duymuyor beni?
Tanrım, sana sesleniyorum !
Sadece sıradan bir insan olarak yarattın beni. Ben peygamber değilim tanrım. ! Bana bu kadar sabır veremezsin kendi nefesinden.
Neden tanrım ? Onca insanın temsilcisi neden ben . ?
Ben güçlü değilim Tanrım. Duruşum güçlü.Duruşum çevik. Dışım demirden yapılma. Ama içim eriyor Tanrım. İçim tükeniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder