27 Mart 2014 Perşembe

Eks...

Neden vazgeçtim biliyor musun doktor? Elbette bilmiyorsun. Çünkü okuduğun kitapların hiçbirinde yazmıyor. Girdiğin kalp ameliyatlarında eline aldığın kalbin dili de yok tabii.. O yüzden yine ben diyeyim : yazacak birşeyim kalmadi doktor.
Adını yazan, adına yazılar yazan kalemi sen kendi bencilliğinle kırdın doktor.
Herşeye rağmen yazmaya devam ettim. Ben yazdım kalemin kırık ucu gözüme battı.  Ben yazdım ben ağladım. Ama kalemim küçülüyor doktor. O kırık uç artık gözüme batmıyor. Yeni acılar yaratmıyor göz çukurlarımda. Sadece her göz acış kapayışımda yaralarım acıyor, bazen onlara ağlıyorum.
Yaralarım da kapanacak doktor. Bir baskaşı ilaç yazacak reçeteme.
Bitiyor doktor bitiyor. Bilmiyorsun görmüyorsun ama bitiyor. Daha çok öldürüyor ama bitiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder