19 Mart 2014 Çarşamba

Depremler Oluyor Beynimde

Sınanmışıklıklar mı var aklımın bir köşesinde bilmiyor  bu beynim. Ve nereye kadar zamandan yoksun bir gönlüm olacak onu bilmiyor yine aynı beynim.
Fil hafızalı beynim.
Fil mi balık mı deseler hiçbiri derdim. Ne fil ne de balık olmak isterdim.
Ortası yok mu bunun arkadaş. Neden herşeyi uçlarda yaşıyorum ki. Kural mı ? Yasa mı ? Nedir yani bunun nedeni birisi bana anlatabilir mi ?
İstemiyorum ben böyle bir hayatı.
Ömrümde bir çikolata bir de uyku olsun. Biraz da müzik verin bana. Ne savaş ne barış ne salgın hastalıklar. Hiçbiri umurumda olmaz. Aşk mı? Gülerim size o zaman.
Gitsin bitsin herşey. Yasaklansın gönlüme insanlık.
Uykular verin bana. Bitmek bilmeyen, uyanmayı keşfedememiş uykular verin.
Rüyalar verin bana. Pamuk prensesin tüm cüceleri öptüğü türden rüyalar verin.
Kabuslarımı saklayın.
Alın kanımı.
Façalar atın ruhumun derinliklerine. Göz çukurlarıma pamuktan tampon yapın ki göz yaşlarım akmasın daha fazla.
Bitsin.
Sonsuz uykular gelsin.
Yaşam bitsin. !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder