8 Mart 2014 Cumartesi

"Şırıngayla Çekip Alsınlar Seni Ruhumdan"



Kafam cam kırıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor anlıyor musun?
Oğuz Atay
Doktor? Geri mi geldin kabusuma ? Kabuslarıma demiyorum bak! Hemen hemen her bir karesi aynı olan kabusuma hoş geldin doktor!
Kabusumu değil de seni özledim ben. Değerimin olmadığı, gözlerimdeki ışığın önemsenmediği, gülüşümün anlamsızlaştırıldığı, varlığımın hatırlanmadığı, nefesimin durdurulduğu, adam olamamış bir et parçasının bedenini taşıyan “insan” kategorisindeki bir bireyi özledim doktor!
Gelme doktor, gelme! Gelmeyeceğini bildiğim halde sen yine de gelme !
Karşılaşacağımız tüm yolların ana damarlarının her birini tek tek değiştir ve birbirine dikme.  Her bir damarı iki ayrı uca dik. Birbirine hiç değmeyecek olan iki ayrı uca.
İki uç, hep vardı hayatımızda öyle değil mi doktor? Ama bir çizginin uçlarıydı onlar. Şimdi başka uçlardayız artık. Ara koridorlardan bir oda sana çıksın istemiyorum artık doktor !
O uzun parmakların sevdiğim gülüşüne dikilsin doktor. Parmakların dudaklarına hapsolsun.
Benim gülüşüm gibi senin de gülüşün solsun doktor !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder