2 Nisan 2014 Çarşamba

Bilinçaltı'ndan Notlar


“Anlat onlara neden susuyorsun?
Sen hangi dünyayı gerçek sanıp görüyorsun?
Söyle onlara nerden düşüyorsun?
Sen hangi yalanı hayat sanıp ölüyorsun?”
Merhaba,
Ben her gece kabuslar görmeni sağlayan bilinçaltın. Aynı zamanda gözlerin açıkken bile bir zamanlar mutluluk olarak gördüğün bir adamın yüzünü beyninin içine enjekte etmekten sıkılmadığım bilinçaltınım.
Biliyorum, sevmiyorsun beni.  Çok sevilecek bir yanım yok, onu da biliyorum. Şeytanın yardakçısı gibi bir şeyim senin için ve ben bunu da biliyorum.
Hayattasın.  Ama sadece adı “hayat” yaşamaya çalıştığın şeyin. Tırnak içindeki o kavramı sana zehir ediyorum.
Bu sabah gözaltlarındaki çukurları gördün değil mi aynada? Ben yaptım onları. Az uyumaktan değildi, emin ol. O çukurlar senin yorgunluğun, benzginliğin, çareler içindeki çaresizliğin. Biraz da boğulmuşluğun.
Uzun zamandır hayatındayım öyle değil mi ? Yerim rahat. Kafanın içi çok dağınık ama ben olduğum sürece de toplamak yok! E keyfim de yerinde. Gider miyim aklının içinden?
Gitmem.
Damarların lime lime olana kadar gitmek yok bir yere!
Öfke nöbetleri geçirteceğim sana. Duvarları döveceksin. Tabakları kıracaksın. Öfken bardakları tek tek çatlatacak. Sonra kalbin yeniden kırılacak. Bana değil, sevgine.
Kızacaksın. “Vicdan” kelimesinin geçtiği her cümlenin sahibine kızacaksın. Sen kızacaksın ben aklının içinde güleceğim.  Ben sana bu kadar çok gülerken gider miyim hiç aklının içinden?
Gitmem.
Şarkılar beyninin içinde konser verecek. Banyoya gidip aynada söveceksin yine doktora. Sen söveceksin ben doktoru getireceğim kabusuna. Seni korkutmak bu kadar güzelken gider miyim hiç aklının içinden?
Gitmem.
Dışarıya çıkacaksın. Gezip eğleneceksin. Ağız dolusu kahkahalar atacaksın. Sonra bir koku alacaksın. Doktorun kokusu. Ya da bir yüz göreceksin. Onu hatırlamana sebep olan bir yüz. Kahkahaların somurtacak. Sen somurtkan  şirin olup sevgine bir kez daha lanetler ederken gider miyim hiç aklının içinden?
Gitmem.
Gerçek bir güneş doğmadan, birisi seni şeftali çekirdeği kadar sevmeden, hiçbir yere gitmem !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder