15 Nisan 2014 Salı

Yüksek Seste Müzik Dinlemek Ruhunuzu Yıkayabilir




“… Sır gibi bir suç gibi herkes görmüş unutmuş gibi biliyorlar susuyorlar saklıyorlar. Cam gibi camdan gibi sanki canım çok yanmış gibi vuruyorlar kırıyorlar döküyorlar. …”
Yolların hiç değişmemiş doktor. Sen de değişmemiştin zaten hiçbir zaman.
Değişirim kelimesi evrendeki en büyük yalanlardan birisi sanırım doktor, ne dersin ?
Absürt duygular içindeki labirentte çıkış yolunu bulmaya çalıştın mı hiç doktor ?
Çizip elime verdiğin, hayatımın yörüngesine koyduğun labirentteyim şimdi.
Haklısın. Bir önceki yazıda solunum cihazına bağlı bir hastandım şimdi de labirentin içinde.
Absürt olan da bu doktor. Sabah bir bakıyorum ölümü selamlıyorum, gecenin bir yarısı bir bakıyorum labirentin dar koridorlarında nefesleniyorum.
Karşıma çık doktor. Sen de benim yürüdüğüm en basit yoldan yürü bir gün.
Yanıma gel doktor. Sen de yanıbaşımda oturabilen insanlardan birisi ol.
Adımı an doktor.
Gözümdeki kahvenin acısını iç doktor.
Çantamdaki mendili al, cebine koy doktor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder