29 Haziran 2014 Pazar

Ordan Bir Şarkı Ver Bana !

Yeni bir şarkı sözünde kendini delicesine kaybetmek gibi bir şey nefes alıp yaşadığını zannetmek aslında.
Neden diye soru sormak kadar gereksiz bazı şeyler de . Mesela karanlıktan korkmadığın halde odandaki ufak bir gece lambasının açık kalmasının sana güç vermesi  gibi. 
Sağır olmak kadar gereksiz bazen hayat. Bilerek sağır olmak ama. Bir şarkıya ne kadar kulaklarını kapatabilirsin ki ? Ne yapabilirsin yani ? En olmadı sesini kısmak gelir içinden de  elin gitmez o düğmeye, tuşa adı her  neyse.
Her şey çok sevmekten diyor ,Cem Adrian. Sonra da, vuruldum aynı yerimden, diyor.
Bu mu aşk.? Tanımı bu mu gerçekten. ?
Aynı yerden defalarca vurulup kanayıp ve bir şekilde dikiş atıp, kabuk tutturup  yine çok sevmek.
İnsanlık mı akıllılık mı yoksa saflık mı ?
Belki hayvanlık ?
Doyumsuzluk ?
Hangisi ?


4 yorum:

  1. Severek okudum. İzleyici gadgetınız yok. Peki ben sizi nasıl izleyeceğim?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Açıkçası nasıl yapacağımı bilmiyorum . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontrol panelinden Yerleşim'i tıklayın. Açılan sayfada Gadget ekle bölümüne girin. Orada çıkan gadgetlardan İzleyiciler gadgetını ekleyin. Eğer olmazsa, benim blogda daha ayrıntılı ,hatta sayfa resimli anlatırım.Selamlar.

      Sil
  3. Birşeyler yaptım ama oldu mu bilmiyorum.

    YanıtlaSil