28 Kasım 2016 Pazartesi

Pır Pır Mevsimi



Kelebeklerimin ömrünü uzatana bin şükür!
Kalbinde  ya da midende en son ne zaman kelebekler uçuştu Dünyalı?
Aramızda kalsın benim uzuunca bir zamandır kelebeklerim pır pır mevsiminde. Onlara isim vermedim. Bağlanmadım. Bir gün giderler dedim ama gitmediler. Bir süre daha bekledim, hala oradalar. Şaşırdım.
Bir gün kahvaltıya davet ettim kelebeklerimi. Neden gitmediniz dedim? İçlerinden birisi omzuma kondu ve sessizce “Çok seviliyorsun da ondan” dedi. Sanırım birkaç saniye gözlerimi kırpamadım. Sonra gülümsedim. Bir süre daha gülümsedim ve huzurla nefes aldım.
Kelebeklerim gitmediği gibi zaman geçtikçe sayıları da çoğaldı. Sevgimden mi sevgisinden mi bilmiyorum, kurcalamadım. Çünkü deştikçe kelebeklerime yol yapmaktan korktum. Bıraktım istediği kadar sevsin dedim. Sevmenin sınırı yok ki Dünyalı.
Arkadaşım, sırdaşım, sevgim, göz yaşım, kahkaham… Her şey oluvermişken, şükürsüz yaşanmaz Dünyalı.
Kelebeklerimin sayısını çoğaltana bin şükür!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder