18 Ağustos 2022 Perşembe

PAZARTESİ SÜRPRİZİ

Bir pazartesi sabahı gözümü ilk iş günü için açtığımda o günün akşamında beni bir sürprizin beklediğinden habersizdim Dünyalı.

Her zamanki rutinimle öğrencilerime doğru evimden çıkıp metrobüse bindim. .Sonra muhteşem bir minibüs yolculuğunun ardından okula ulaşmıştım. Eskisi gibi yoğun değildi ders programım. Kahvemi keyifle yudumlayabildiğim dakikalarım eskiye göre daha fazlaydı artık. Tam da öyle bir anda kısa bir süre önce anne olacağını öğrenen arkadaşımla laflamaya başladık. Belki benim de anne olma ihtimalimden bahsedip çalan zille birlikte dağıldık.

Dersler bitti, koca gün geçti. Sabah metrobüsünde herkes nasıl uykuluysa akşam metrobüsünde de herkes yorgun ve yine uykuluydu. Biraz da gergin. Hatta çok gergin. İnsanlar yorgunluğunu kavga ederek mi atıyor Dünyalı?

Metrobüs kabilemden ayrılıp evime doğru giderken evde anne olup olmadığımı öğrenmeye karar verdim. Testin negatif çıkacağından o kadar emindim ki. Ama pazartesi sürprizi işte. Hayatın karşınıza bir pazartesi akşamı ne çıkaracağını bilemiyor insan Dünyalı.

Anne olacaktım. Ama pazartesi annesi olacağımdan yine habersizdim.  

Bir sonraki pazarteside görüşürüz Dünyalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder